Drömmar

Usch på alla som inte tror på att de kommer funka, men jag är övertygad!
slut diskuterat!


Har hela denna veckan drömt om förlossningen, vet inte om de kan va ett sätt för kroppen att mentalt förbereda sig för vad som komma skall?
Lite kusligt att man drömt de varje natt bara, men som sagt den förbereder la sig på sitt alldeles egna vis.


Sömnen är inte den bästa nu alltså, när man varit uppe o kissat alla gånger under natten så kan jag inte somna om efteråt.
Försöker ligga o inte tänka på ngt, men tankarna går ju ändå till bebisen :P o då blir jag inte trött.
Va verkligen huuuur hungrig som helst inatt också, men inte att jag tänker gå upp o äta mitt i natten.. de får vänta!

Hickandet har lillen börjat med mkt nu vill jag lova :)
Igår säkert en kvar konstat, Pappa-Johan kände o tyckte de va coolt.
Känns ju typ som när pulsen slår, fast mkt hårdare o offtare.

Idag bärs byron upp, kanske drar till mamma o hämtar lite kläder hon köpt, så kan man lägga in o sortera allt som man vill ha de.
Men får se.

Mkt mer är de inte planerat alltså..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0