Förkylld

Ja fan är tät i näsan o hängig, näsan kan iofs bero på graviditeten eftersom många lyckas bli helt igentäppta då.
Hoppas de är en fas och de går över snarast, hatar o sitta o se ut som ett fån o andas med öppen mun.

Vet inte om jag gillar de här med att ställa tillbaka klockan, känns ju som dagarna redan är tillräckligt långa.
Hur ska man orka göra sig av med ännu en timma?

Idag vad sker?
Tror de bär iväg till Willys för lite handling igen, börjar försvinna en del.
Men en gång i veckan ska nog inte va för mkt att handla, de e ju ingen storhandling vi snackar om nu.

Fan va jag är sugen på Julmust, känns sååå rätt just nu.
Då vet man iaf att vintern e på väg o väntandet tills lillens ankomst känns inte lika far away.

Satt o badade med älsklingen igår, o förklarade för honom att om högst två månader är han faktiskt pappa ( inräknat om jag går över tiden )
Tror ljuset gick upp för han o han började fatta, om inte annat för stunden.
Mamma-Emmelie shit alltså , de skulle jag aldrig kunna tänka mig om ngn berättade detta för mig för ett år sen.
Tur jag hade en fest period o festade av mig ordentligt då.

Nej så kärt folk va kan man göra?

Kommentarer
Mela

du kan baka kakor och grejer =) det ska jag göra i veckan tror jag! så man har i frysen och bara kan ta fram sen när folk kommer och ska "titta på bebisen" haha =) Känns som man kanske inte kommer ha ork att göra sådant om nån vecka...

Vi ska sätta upp bården i bebisens rum idag :D

2008-10-26 11:57:06
URL: http://nevertheless.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0