Ge mig pengar gud

Låt mig vinna på lotto utan att ens köpt en lott.
Tänk va pengar har stor betydelse?
Helt otroligt.

Ringde dom ang sängen o vi ska hämta den imorgon.
Då ska jag betsa den i samma färg som köksbordet va tanken.
Ska kolla madrass på vinden, annars får jag låna Malins.

Att passa Oliwer gick bra, han kom springande på dagiset o de va inga problem alls..
Inte ens Johan va han blyg för idag, vi hann inte med mkt mer än att hänga på lekplatsen ett tag innan Malin kom tillbaka :)

Usch va jag är hungrig, nada mat hemma heller.
Men men de löser sig, på ngt vis.

"bit ihop eller bryt ihop"

Kommentarer
Sanna

va skönt att det löst sig med sängen :) Jag ska iväg till en fotograf och ta bilder :P Puss

2008-10-14 19:45:39
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Sanna

Nopp inte betala för det, det har jag varken lust eller pengar till. Puss

2008-10-14 22:14:30
URL: http://sjoquist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0