Hemma igen

Ctg kurvan va bra o allt va normalt.
Man hörde hur den sparkade , men därimot kände jag inte sparkarna.
Offast låg hjärtslagen på runt 140, men de varierade ju självklart väldigt mkt under den halvtimmma nman låg där.

Måste säga att jag är grymt besvikenFörlossningen i Borås, vilka idioter som jobbade där.
Iskalla o korta i tonen (dom jag träffade)
Ska man jobba på ett sånt ställe måste man bete sig väl, va vänlig o kan helt enkelt inte ha en "dålig dag"
Fy fan va grymt sugen på o säga till henne att hon fan får bete sig som folk om man ska ta hand om andra.
Sånna människor hör hemma på ett kontor! Kärring jävel!

Fick även göra ett ul till, va väldigt spännande att se den igen.
Huvudet låg neråt o fötterna åt vänster.
Lite tråkigt bara att dom bara undersökte att allt va normalt, så man såg egentligen inte mkt alls.
Den va normalstor o allt såg jätte bra ut (så inte baouta bebis inte)

Nu kan jag lugna ner mig även om den rör sig lite, dom har ju kollat med både ul o ctg nu.

Nu blir de lugnt o ligga ner resten av kvällen, e väldigt trött efter dagen som varit.

Kommentarer
della

va härligt att allt stog bra till!

2008-10-03 19:16:11
URL: http://dellisch.blogg.se/
Anonym

skönt att allt såg bra ut, så sluta oroa dig hela dagarna nu. Varför föder du inte i GBG istället, dom ska vara mycket bättre än i borås

2008-10-03 19:27:04
Nakenhunden

Skönt att det gick bra!!! Sov sött Kramar

2008-10-03 21:39:36
URL: http://nakenhunden.blogg.se/
Anonym

Min bästa kompis födde i Borås och hon var helt galen på den superdåliga personalen. Hoppas de banne mig skärper sig. Lycka till och skönt att allt var bra.

2008-10-04 15:19:13
URL: http://thedevilwears.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0