Hunger

Usch va hungrig jag är på morgonen alltså, frukost är verkligen de viktigaste målet på dagen.
Antar bebis behöver sin näring också efter en natt.

Igår åskade de som fan, jag va faktiskt rädd.
Hah länge också, jag menar hur vanligt är de med åska denna årstiden?
Stackars Tilda va livrädd o låg o skakade :(
Tvn o allt slutade o funka så jag o Johan låg o bara kramades, de kom ju ngt positivt ur de hela.

Idag skiner solen "efter regn kommer solsken" Kanske stämmer de lite i detta tillfället ?
Får se om kroppen tillåter en lite längre promenad (dock är den inte lång egnetligen då men längre än vanligt)

Får se om Amse kommer på besök, de hade varit kul =)

Nej fy fan är så hungrig nu så måste få i mig ngt fortast möjligt.

Kommentarer
Sanna

haha kan vara så att färgen i mattan släpper med :P Platsfärg går ju att lösa med lacknafta och oljefärg med, så är mattan i plats finns risken att fläckarna blir rätt fula, Nej om man ska göra sig ordning kanske. Skriver sen när jsg sitter på tåg och sådär. Pussiluss

2008-10-03 10:57:23
URL: http://sjoquist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0