I do it my way

Japp, jag vill lära mig på mitt egna sätt o ta hand om mitt barn.
Vill inte att andra säger hur de "ska" vara, för jag tror inte de finns en enda mamma som gör på samma sätt.

Tar gärna emot tips, från nära vänner o bekanta.

Jag är övertygad om att jag o Johan hitter ett eget sätt o göra allt när lillen kommit, som funkar för oss.

Punkt slut!

Håller på o tvättar alla barnkläder nu iaf, skönt o ha ngt avprickat.

Sen kommer ju Malin om ngn timma redan, shit va dagen gått fort.
Förhoppningsvis får vi ordning på saker o ting o kanske hon o Johan även orkar bära upp byron från källaren?
Så jag har en plats att ha alla bebiskläder o filtar.

Annars har jag inte gjort mkt idag, vädert suger som vanligt o man kan inte bli annat än deppig när man kollar ut genom fönstret.
Har legat i sängen o läst Lisa marklunds "Asyl" bra hittils.

Ska nog umgås med älsklingen nu.

Kommentarer
Anonym

Jag tror inte Johan kommer att bära upp byrån. Jag tror att Johan kommer att sitta vid datorn hela dagen. Om man går in på Unibet så kan man satsa pengar på detta. Om Johan bär upp byrån idag så får man 17 ggr pengarna.

2008-10-13 14:45:59
M

Asså va är de för jävla pucko som kommenterar så jävla negativt hela jävla tiden.? Du måste ha jävligt tråkigt liv, eller om man kan kalla de för liv... Låt Emmelie å Johan klara sin kommande bebis å sitt förhållande själva!!!! Blir så sur på dig å ditt omogna betende!!!!!

2008-10-13 16:56:28
Anonym

Klart ni kommer göra erat bästa'men du kan inte räkna med att vara så neg mot tips och råd, för i och med att ni får barn blir bvc inkopplat i era liv kommer bland annat på hembesök. och samma sak med andra verksamheter, är du då neg mot dessa då kommer dom sätta in återgärder ett tips bara !!!

2008-10-13 17:55:57


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0