Ikea

Ja vi drar vid tolv, ska bli kul!
Jag hoppas som sagt jag har ngt kvar på min kredit, annars kan jag inte köpa ngt alls.

Igår va jag uppe hos Evve o Kenneth ett tag (dom kände lillen sparka) Inte många som lyckas göra de av ngn konstig anledning.
Men de gjorde dom allt.

Sen stack jag o Johan till Malin där vi skulle spelat poker, tyvärr blev de ingen poker utan dom andra spelade guitar hero (inte mitt favorit spel)
Men de va trevlig att iaf göra ngt.

Gjorde ordning mig ordentligt igår på första gången sen Palme dog typ.
Nej men jag sminkade mig som jag brukade göra när jag gick ut förut o målade naglarna o grejer, enbart för jag hade tråkigt men ändå.

AS hungrig som vanligt vid den här tiden, tråkigt att man får äta äcklig frukost eftersom de fortfarande e tomt i skåpen.
Imorgon då jävlar ska de storhandlas!

Kommentarer
Sanna

Haa en rolig dag gumman, visa sen vad du köpt. Puss

2008-10-19 10:53:20
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Sanna

Jag har p-stav you know, sen tycker man ju att jag borde känna igen symptomen, men jag tror inte det är så. man brukar ju bli bajs trött å skit. Säkert mina hormoner som spökar. Handlade du nått? Puss

2008-10-19 15:41:52
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Evelina

Hej gumman! Kul att träffas igår :) Och kul att vi kände lillen sparka! Hittade du nåt på ikea? puss

2008-10-19 18:18:11
URL: http://evelinacarlsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0