Känner mig seg

Känner mig totalt orkeslös idag, vill men orkar inte göra ett skit.
Varför är de så?
Vill bara ha energi o känna för o hitta på saker, men icke.

Har iaf lagat mat nu till oss båda, köttfärsås idag. Lite krångligt o göra en veg o en vanlig variant vareviga gång blir liksom dubbelt upp varje dag.
Ngn som har lite ideerr på maträtter? husmanskost alltså?

Tilda har lekt massa idag här inne med en boll som Johan hade med till henne, haha att en boll kan va så rolig!

E orolig för dig Alex, hör av dig igen okej?

Va händer ikväll?

Kommentarer
Sanna

Hej

Just nu har jag jag ett inlägg på min blogg där man kan vara med på en namn insamling mot hundslakten i Kina, alla kan hjälpa till och alla kan göra något. Snälla hjälp mig att nå ut med detta till så många som möjligt, eller hjälp inte mig, hjälp hundarna. De är dem som lider. Glöm inte skriva på du också



Här hittar du mitt inlägg -->http://sjoquist.blogg.se/2008/october/hjalp-hundarna.html



Tack på förhand.



Kramar Sanna



- Massutskick gumman, därför det över är lite formellt ;)

2008-10-26 01:15:39
URL: http://www.sjoquist.blogg.s


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0