Klart

Nu har jag målat klart.
Bättre med målningen får jag inte till de, men de får fan duga .

Har plockat lite här hemma som vanligt oxå.

Annars väldigt lugnt, har börjat få mer sammandragningar nu , mestadels på vänster sida, konstigt eller?

Nu ska jag ligga o slappa innan jag somnar, imorgon åker vi ju =)

Sur på Johan som suttit vid datan hela jävla dagen.
Nu är han sur för alla hans pengar e slut, hur fan ska vi klara oss?
Vi har inte ens smör hemma liksom.
Riktigt besviken på honom, sen blir han sur på mig när pengarna e slut.. jag har inte handlat ett skit.
Vet inte när jag köpte ngt till varken mig eller bebis, hela min lön går till räkningar o hans till mat..
O han påstår jag slösar.. förstår inte hans sätt att tänka ens just nu.
- Suck.


Kommentarer
Sanna

Låter inte så vidare bra, spelar han bort sina pengar? Eller era ska man väl säga kanske, får ni inte pengar från soc för grejer till bebis förresten? Kraam

2008-10-11 22:58:58
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Anonym

Seriöst? Är det så illa att Johan, som redan är storfavorit till "Årets sämsta pojkvän", har spelproblem? Trodde seriöst inte att han kunde bli mkt värre. TA DIG I KRAGEN OCH DUMPA HONOM!!!

2008-10-12 00:20:54
Lizette

Vad fint rummet blev :-) Du har gjort ett kanon jobb gumman! Kramar

2008-10-12 11:39:24
URL: http://www.paddis.se
syster

rummet blev jätte fint emmelie :)

2008-10-12 12:17:54
URL: http://dellisch.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0