Lördag

För första gången på sjukt länge hade jag faktiskt besök typ tills halv elva igår ;)
Amse va här o hälsade på.
Va väldigt trevligt o träffa henne, även om hon sa jag va blev o hade tappat humorn sen jag blev gravid :P
Haha nej men seriöst va jag helt slut efter dagen som hade varit igår, får skylla lite på de iaf.
Fick sötaste kläderna till Lillen, tur vi har samma stil.
Älskade dom, tack gumman!
Tyvärr fick hon inte känna lillen eftersom den total vägrade röra på sig (latmask)
Vill den ska röra sig mkt, men men jag vet iaf att allt e bra trots att den är lat som fan nu :)


Idag vet jag inte riktigt va som händer, förhoppningsvis ska målandet bli klart.. jo de ska de fan bli.
Eller iaf fortsatt på, ett lager till i taket, o först o främst måla allt de gula så man kan måla ett andra lager senare.
Sen är de ju bara listerna o hyllan kvar.

Hoppas Alex o Martin ville komma på besök ikväll men får väl se.
Annars skulle vi ev hjälpa till o passa Oliwer så mamma Malin får lite barnledigt :)

Fuck, måste gå till affären o handla frukost.. finns inget hemma!



Kommentarer
Sanna

Tvätta din badrumsmatta :P Ge johan en spark i röven å visa var skåpet ska stå. Sorry jag inte kom igår, det var ör mycket med allt. Det kanske blir flammigt för det var en mörk färg där inne förut, ring din far och fråga, han är la hajj på sånt.

2008-10-05 13:05:41
URL: http://sjoquist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0