Måndag igen

Kanske går veckorna långsamt framåt ändå?
Går trots allt in i v 33 imorgon o de börjar verkligen närma sig med stormsteg.

Jag o Johan låg o pratade om hur de skulle bli sen, tror han är väldigt förväntansfull samtidigt som säkerligen vettskrämd innerst inne.
Tror han kommer bli en super pappa iaf.. hoppas jag har rätt.
Pratade om förlossningen eftersom jag e nojig o jag sa till han att du får fan inte svimma eller tönta dig, han va övertygad om att han inte skulle göra de men därimot spy om varannat eftersom de slemmigt osv.. haha

Inatt har han legat o hållt om mig heeela natten, så fort jag vred på mig så flyttade han efter. Mysigt.
Sängen är allt lite trång med en gravid en Johan o lilla Tilda, men men de går bra :)

Idag kommer min räddare i nöden hit (Malin)
O vi ska kolla om hennes skruvar kan händas funka på min säng (båda är ju från Ikea)
Vet inte hur jag skulle klara mig utan henne, kan inte tacka henne nog så många gånger för allt jag kommer få låna
- Du är en ängel.

Ska tvätta barnkläderna nu idag med, o överdraget till bilbarnstolen.
Så är allt sånt gjort.


Kommentarer
Anonym

Glöm inte spjälsängsskydd till barnet.

(sen får du räkna med att barnet kanske vägrar och sova i spjälsäng och du får somna med barnet i famenen) barn kan vara så dom första veckorna.



Men vad ska ni med gåstol till?

Den får inte barnet börja använda förren 7-10 månader. Och även då rekommenderar BVC att man inte ska använda det till barnet eftersom barnet sedan får trippfot när det börjar att gå?!

2008-10-13 11:03:30
Anonym

Vad roligt,det händer ju så mycket de sista veckorna. Skit i vad andra ifrågasätter gör det som känns bäst för Er. KRAM och lycka till.

2008-10-13 13:55:07
URL: http://thedevilwears.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0