Måndag

Har egneligen ganska mkt o göra idag.

Borde handla eftersom de inte blev gjort igår, men vet inte om jag hinner med de.
Beror la på när Johan vaknar, han har också jätte svårt o somna på nätterna nu förtiden.
Denna lilla sömn vi har nu får vi la njuta av ett par veckor till, haha vi kan ju iaf sova ut länge på morgonen.

Vaknade iaf inatt av att Johan kramade mig jätte hårt o sa hur mkt han älskade mig.
Kändes otroligt skönt o höra eftersom han inte e världens bästa människa på att beskriva sina känslor i vanliga fall.

Sitter o funderar på va jag ska baka, haha Mikaela du har fått mig på dumma jävla idiot ideér.
Kanske blir som Della sa, muffins?
Grejen e den att jag hade gärna bakat mkt o fryst in sen för allt besök som kommer komma när bebis dykt upp.
Men vi har ju fan bara frysfack, fattar inte hur Alingsåshem tänker ang de, inte överdrivet mkt som får plats där inte.
Dom sa iofs om de går sönder byter dom ut till helt nytt, hmf ngn som vet hur man gör sönder en kyl o frys? ;)

Halvtvå börjar föräldrakursen, hoppas den är ngt o ha o att inte alla blivande mammor e 30+.

Nej städas behövs åxå - suck.

Först ut med Tilda sen ett bad iaf, man måste ju ändå vara ren eller hur? ;)

Kommentarer
Mela

hehehe tittar lite mystiskt medans hornen skymtar fram i pannan

2008-10-27 10:00:49
URL: http://nevertheless.webblogg.se/
Sanna

Du får la ringa dem och klaga, säg typ att den ibland stänger av sig, å maten ibland inte alls är fryst eller nått, shit frysfack. Hade jag aldrig pallat.



Puss

2008-10-27 10:39:47
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Sissi

Lilla Eve såklart =)

Eller hon gav mig inte det, såg det i hennes blogg. Brukar småspana ibland. Hoppas det inte gjorde nått. Fattar att du satte in det med alla dryga jävlar.. Usch!



Funderar på att göra det på min så inte Peders lilla spion subba kollar min.. Som hon alltid gör, kopierar allt jag skriver och skickar till peder.. Som om han ska kunna använda nått av det i rätten gapskratt

Hälsa bebis! =)



daniella

haha du får väl fråga pappa hur man gör sönder de!? be honom pilla lite så de inte funkar :P

2008-10-27 12:04:36
URL: http://dellisch.blogg.se/
Lizette

Var det något bra folk på föräldrakursen? Lycka till med å förstöra frysen, har tyvärr inget tips att ge.

2008-10-27 16:03:08
URL: http://www.paddis.se
Anonym

Ett tips om du vill att dom ska byta ut frysen är att inte ha sönder den själv, sånt ser dom på en gång. Och då åker du på att betala för reparationen. Man får helt enkelt försöka överbelasta frysen så att den dör av sig själv. Sväng förbi El-Giganten eller nåt, kan ju vara värt ett försök iaf.

2008-11-15 23:11:57


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0