Nu får hösten ta slut

Är så äckligt trött på detta dystra höstväder så de finns inte.
Man blir inte piggare o inte alls peppad till att ens gå upp ur sängen, hade jag kunnat hade jag lätt gått i ide.
Okej om solen skiner o de e fina färger i träden men hur ofta händer de?

Har börjat få ordentlig halsbränna nu typ jämt, inget jag tycker om.
Men men de går ju över sen.
Hickas gör de fortfarande jätte mkt innifrån, mysigt samtidigt som väldigt störande.
Min hand blir bara värre o låser sig nästan hela tiden nu, men har läkartid den tredje då blir de la säkert ngn ny skena som kanske hjälper.

Tildas kära boll är heelt borta, letat som fan men utan resultat, stackarn hjälper till hon med men vi hittar den inte.
Inte kan en liten boll försvinna?


Kommentarer
Mela

Nog kan en liten boll försvinna =)

ligger säkert heelt synligt någonstans! brukar vara så med saker som försvinner helt spårlöst hehe!

2008-10-26 22:53:07
URL: http://nevertheless.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0