Usch vilka drömmar

Drömde inatt att alla i min närhet börjat punda, ordentligt också.
Alla satt o injecerade olika grejer in i sina kroppar o såg slitna o förjävliga ut, försökte få dom o sluta men de gick inte:(

Hade velat sova längre än va jag gjorde men de gick fan inte, vred o vände på mig utan resultat.
Lillen fick ett ryck o sparkade så  min hand hoppade runt på magen, de hör till ovanligheten nu, de brukar mestadels vrida sig där innifrån o knö liksom.

Igår blev de att jag satt hos Malin o kollade film.
Hade köpt chips o ostbågar, men va fan inte direkt sugen alltså.

Idag har jag ingen aning om va som händer, eller skulle ju träffa Evve ikväll.
Vi skulle hyra film men vet inte riktigt hur vi ska ta oss dit, för som min rygg än nu pallar den inte o gå fram o tillbaka därifrån, och som sagt däcket på cykeln exploderade igår.
Men fram tills dess då?

Nej ska la slänga på tvn o se om de går ngt skit, gosa lite med Mosen också.

Kommentarer
Evelina

Vi får se hur det blir ikväll då gumman. Kanske bara behöver vara ensam och inte göra ett skit liksom. Fast ja har beslutsångest, vill ju träffa dig! Hade vart så skoj att träffas bara vi två, utan karlar.. Va så längesen och nu har vi äntligen bestämt en dag ju :( Men kanske inte blir så trevligt sällskap :/ Jaja, vi kan väl höras framåt dagen? pusssöt

2008-10-25 12:50:27
URL: http://evelinacarlsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0