Vädret suger

Vaknade nyss nu, låg o försökte fortsätta sova, trodde inte klockan va så mkt eftersom de e så himla mörkt.

Även idag känner jag dom här små rytmiska dunken innifrån min mage..
Gjorde jag ju igår när jag vaknade också, visst måste de va hicka?
Såå gulligt är de iaf, haha även om dunken kommer bra mkt offtare för lillen än när man själv har hicka, men va annars kan de va liksom?

Igår började Johan måla hyllan, men han e sååå slarvig så slutade med att jag gjorde de istället.
Ska måla den en gång till sen e rummet klart, eller ja förutom jobbet med att ta bort all färg på golvet då som Johan får sysselsätta sig med sen.

Blev inget ljus i Alingsås igår, vi va på väg ut o allt..
Sen när vi kom ut regnade de o blåste de så vi bestämde oss för de e nog trevligare en annan kväll.
Iaf mkt mys med älskling igår vilket är uppskattat.

Idag vill jag göra ngt, men vad?

Slog i foten i en vass kant de första jag gjorde när jag gick upp, kan meddela att på 30 sek hade de redan blivit ett blåmärke, ONT gjorde de.

Nepp, käk

Kommentarer
Lizette

Ja, det är hicka! Jag tycker det är lite småobehagligt faktiskt. Fast du kanske tycker det är mysigt?! :-)

2008-10-11 18:49:28
URL: http://www.paddis.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0