Vaknat sjukt sent

Händer inte ofta men strax efter elva slog jag upp mina blå.
Antar att de även denna gången berodde på piss-vädret ute.
Tilda låg sött o sov med huvudet på kudden nere vid fötterna, våran älskade Mos , tänk va mkt uppmärksamhet hon får.

Idag ska de äntligen handlas, STORHANDLAS.
Allt ska finnas hemma, dock kommer jag säkert ändå inte ha en blekaste om va för mat man kan laga.
Jag suger på att laga mat, nej men de gör jag egentligen inte, men de handlar om att eftersom jag inte äter kött så blir de svårt o komma på ngt.
Jag har ingen fantasi vill säga.

Nu är jag ju galet hungig eftersom jag sovit såhär länge.
Jaja som sagt idag gäller storhandling, lite städning o sen kommer Olivia hit så ska vi se om hon genom min hjälp kan ta ngra lite finare gravid bilder..
Kanske , kanske inte.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0