Vattenpalatset

Ja de blev så trots allt.
Jag Johan o Olivia drog iväg till Lerum o badade.
De va ingen direkt hit alltså, minns de så mkt större , men kanske inte så konstigt, de va ju tio år sen jag va där.
De va kul o hitta på ngt tillsammans iaf, o sen hade ju Johan o syster väldigt roligt iaf.
Jag låg mest o flöt som en säl, haha!
Inget bubbelpool heller, ringde bm innan o frågade om man fick men hon sa att de e bra jag undviker de.

Fick städat de värsta igår med, så nu är de la lite småplock kvar men de går nog fort.

Låg vaken typ två timmar inatt o verkligen försökte sova, men gick de?
Oh nej, hörde hur Johan o Tilda andades tungt jämte mig.
Allt jag låg o fudnerade på va hur lillen kommer se ut osv.

Idag då?
Vet inte alls va som händer.
Har iaf varit uppe hos Malin en stund på kaffe o tjöt - trevligt!

Men resterande tiden vet jag inte hur jag ska bli av med, får se helt enkelt.

Kommentarer
Mela

tack ^_^

hemskt länge sedan jag gjorde något nytt "verk" nu... senast var en bild på farfar som han fick i julklapp förra året... vore kul att ta upp det igen tar mig aldrig för det..

Nu blire mer bakning för mig =D mockarutor!

2008-10-31 13:58:18
URL: http://nevertheless.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0