bara lite

Än är inte bloggen som jag vill ha den.
men den är ju på god väg o Amse kommer garanterat göra sitt bästa.
Kul att folk kommenterar lite nu igen iaf.

Sitter här med mitt vanlig te, tyvärr va de jag köpte på tant augustas inte gott så får köra påsarna istället:)

Borde verkligeh be ngn om hjälp o hämta upp min byrå i källaren, där kan man ju ha barnkläderna sen istället.

Mammas operation hade gått bra o hon kan röra benen.
Smärtan va tydligen tusen gånger värre än att föda barn sa hon.. men men de blir ju bättre med ryggen nu tids nog.

Kanske ska va hundvakt i en vecka, till Dingo..Får se om jag orkar o om Della tagit Borat.

Nej nu orkar jag inte anstränga mig med att skriva mer.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0