Fredag

Minns förut va exhalterad man var över fredagarna, då va de ju party!
Mycket skulle ordnas, man va nere hos Amse sjukt tidigt för att göra sig ordning o va riktigt het o förfestad inför kvällen.
Men men nu är livet annulunda o jag saknar egentligen inte festandet, utan mer den här längtan efter fredag.. Man visste att de alltid hände något roligt då.

Gästabudet är i stan nu, haha förra året va man inte mkt värd efter denna helgen.
Usch va full man var alltså, åkte med Malin hem o stannade en vecka pga grejer man hade gjort.
Men minns vi hade trevligt hos henne, vi va ute o red o pysslade i stallet.
Skulle verkligen vilja bo som hon gör.
Iofs är jag övertygad om att jag får komma o hälsa på hur ofta jag vill.. kanske borde göra de snart?

Igår kändes allt väldigt bra för ett tag.
Johan o jag låg flera timmar o pratade om lillen i magen .. Eller som han säger. - De är en han de e jag 100% på!
För mig spelar de faktiskt ingen roll va som gömmer sig där inne.
Vi la musik på magen för o se om den skulle bli mer aktiv, men veta fan om den blev de ;) En liten spark.
Johan låg med huvudet på magen o pratade med lillen o fick sig en spark rätt i huvudet - Känn på den pappa!
Han sjöng även för Lillen, sägs ju de ska va bra.
Johan va inte överdrivet seriös när han sjöng men anyway.. mysigt va de iaf.




Vaknade i morse av att de sparkades långt upp under revbenen o att Borat stog som en idiot o trampade på mig o spann, men men dags o gå upp.

Va händer idag?
Hade varit kul o träffa nån.
Men får se.

Kommentarer
Anonym

Mysig mage du har fått!

2008-09-05 11:00:51
Sanna

Ja du det var grejer alla de där förfesterna :P

Jaa bo så med hästar och allt hade inte varit fel, jag vill det sjukt mycket. Men får la se hur det blir.

2008-09-05 12:43:40
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Anonym

Oh han har världens bästa sångröst!

2008-09-05 13:21:33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0