Fredag

Sitter o kollar film med Johan, 21 den e rätt okej ändå men ändå ingen direkt film som jag brukar kolla på.
Ska snart upp till Malin o kolla film o käka godis, mosigt värre.

Har sjukt ont i tummen, känns ju självklart i själva såret o spränger o håller på mest, men tummen gör ondast. Fast dom inte ens skurit i den :S
Undra hur många stygn jag har?
Ändå rätt mkt dom skulle skära upp.

Imorgon ska bli kul.
Skriver mer då istället.

Johan ska ta hit en kompis, de e helt okej så alltså men han kunde ju sagt ngt om de.
O personen ska sova över, ni som varit hos mig vet hur litet de är.
Alltså ska johans kompis sova i soffan som står precis jämte sängen (känns inte bra)
Sen för de andra så finns de inte en chans att jag som är så gravid o varm kan sova med typ pyamas eller så + att jag går upp o kissar hela tiden.
vet inte alls hur jag ska lösa de.
Hoppas verkligen att personen i fråga är trevlig, o både JOhan o han visar respekt för mig som är gravid.
Annars jävlar lär de bli graviditetshormoner.

Nej fan nu är de nog.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0