Full gång

Jag idag har jag faktiskt haft mkt o göra.

Kusin Malin ringde i morse o krävde kaffe , fick snabbt plocka undan de värsta.
Med henne följde Linnea o vi satt o pratade, dom komenterade min mage som stooor. Veta fan om den e sååå stor.
Följde med till Stin o käkade lite.

Lillen har varit i full gång under dagen (nu iofs lugn, kanske äntligen somnat?)
Verkligen sparkat o vänt sig som en liten rackare där inne.
Känns sjukt lustigt när dom vänder sig, liksom suger till i hela magen :)

Malin o Oliwer kom på sitt dagliga besök också , dock va jag trött som fan efter maten.

Fick reda på att min jobbarkompis fick sparken, helt sjukt.
Undra hur de går med mig, esch är ju ändå sjukskriven o sen kommer havandeskapspenningen.. så kommer ändå inte dit på ett år.

Johan är på mc donalds för han såg en reklam, haha sånna lättpåverkade som han som dom tillverkar reklamen för ;)
Hhaa Älskar honom ändå.

Nepp nu blir de nog kanske en dusch, sen bara glo på film

Kommentarer
Sanna

Låter som en trevlig dag.Kram

2008-09-06 07:52:33
URL: http://sjoquist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0