Han har nog lyckats

Antingen är de Johan eller Malin som lyckats smitta mig..
Mår skit o ser nog inte ut att va mkt värd för världen alltså.
Vet inte om jag har feber, kanske pyttelite men känner de direkt eftersom jag ligger typ på 36,5 i normaltemp.

Va hos Della förut idag, fin lägenhet hade hon allt.
Hon fick se magen röra sig när Lillen skumpade runt där inne, dock va han självklart ganska lugn bara för hon ville känna.
Fick gå hem.
Fy fan säger jag bara.
Mina höfter o min rygg gjorde verkligen jätte ont när jag va hemma igen.
Inga mer sånna promenader förens efter bebisen kommit , tror jag o Lizze kommer vandra rätt mkt runt bergen då.
Minns ju hur de va när Mario va liten liksom.

Nej fy tillbaka till sängen.
ueeeeeeuu

Kommentarer
Malin Lindholm

Det är din gubbe, GARANTERAT haha :P Puss

2008-09-12 22:19:19
Evelina

Ja vill oxå känna sparkar! Skicka ett sms när du har lust att ses, jag kan typ alla dagar förutom helgen då jag jobbar. RING! puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0