Klart

Ja nu har jag varit där igen.
Blodprovet avklarat o iväg med de på analys.
Blir väldigt nojig när Bm säger att om de är ngt med sköldkörteln så pratar vi om de då, precis som om de e livshotande ju!
13 kilo upp under hela graviditeten änsålänge. (mår skit över de men samtidigt så får jag ta tag i de sen)
Lillens hjärta slog 148 slag i minuten även denna gången o magen hade växt jätte mkt sen sist.
Vet inte hur många cm men över den översta kurvan!
Men min bm sa att de inte alls har med barnets stlk o göra, utan att de bara visar att livmordern växer som den ska o bebisen med, sen om den går upp ännu mer kan man ju räkna med stor bebis tyvärr.
Ska dit om tre veckor igen, sen efter de ska jag börja gå varannan vecka..

Måste till apoteket o köpa en sån där tvål man ska ha innan operationen.
Helvete, har typ förträngt detta så de känns liksom inte som om jag faktiskt ska opereras imorgon.

Kommentarer
Anonym

Magen skall inte växa för mycket över kurvan då betyder det att det är för mycket fostervatten och det är inte bra!!!



Min väninnas syster växte över & de hon fick en tid för extra ul .



kram!

2008-09-17 15:55:02
Sanna

Oroa dig inte för imån, du ska se att det blir jätte bra. Lika bra att få det gjort, så du har lite styrka i handen etc. när bebben väl kommer och det. kram

2008-09-17 15:57:29
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Mela

Jag ligger över översta kurvan med min "Lilla" mage och min morska är inte de minsta orolig =) hon sa bara att hon tror ja kommer följa översta kurvan hela vägen till målgången.. men om den ligger mycket över 2-3 kommande gångerna så blire ett extra ul för att se hur stor lillen är eller om det är vattnet som är lite mycket... men de är ju faktiskt inte vårt fel att vi lagar så god mat som småttingarna gillar så de vräker i sig och blir små bollar ;)

Lycka till i morgon på operationen! kommer gå skit bra ska du se! =)

Kram

2008-09-17 23:15:02
URL: http://nevertheless.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0