kul grej


Magens Form 

Pojke: Magen är "hög" och "toppig" och syns knappt bakifrån. 
Flicka: Magen är mer "bred" och "låg", och syns tydligt bakifrån. (X)


Hjärtfrekvens

Pojke: Hjärtfrekvensen är lägre än 140 slag/min
Flicka: Hjärtfrekvensen är högre än 140 slag/min (X)




Babyn sparkar

Pojke: Han sparkar mycket.
Flicka: Hon är inte så livlig. (X)


Chokladsug

Pojke: Mamman känner ett mycket starkt sug efter choklad.
Flicka: Inget speciellt chokladsug. (X)


Pigmentrand på magen

Pojke: På magen syns en lång tydlig rand.
Flicka: På magen syns ingen pigmentrand. (X)


Illamående

Pojke: Inte så mycket / inte alls illamående. (X)
Flicka: Mycket illamående.

Sugen på


Pojke: Sött (X)
Flicka: Surt och Salt 

(egentligen ingenting av de men om jag måste välja så)

Mitt hår


Pojke:  Tjockt och Glansigt (X)
Flicka: Tunnt och Matt (X)
(ingen större skillnad på mitt hår, snarare tjockt o matt :P )

Halsbränna

Pojke: Mycket halsbränna
Flicka: Lite eller ingen halsbränna (X)


På ultraljudsbilderna håller babyn händerna

Pojke: Mellan benen
Flicka: Någon annan stans (X)


Babyn sparkar

Pojke: Mest på höger sida (X)
Flicka: Mest på vänster sida
(först va de så men nu var som)

Urinvägsinfektioner

Pojke: Inga än så länge (X)
Flicka: Många


Babyn hickar

Pojke: Lite eller inget (X)
Flicka: Mycket
(vet inte om jag känt de ngn gång än)

Totalt pojke: 6
Totalt flicka: 8


Kul grej o göra bara, vet dock inte om jag tror på detta,
Men nyfikenheten tar snart över, va gömmer sig i magen?
Va tror ni andra? :)

v28


Kommentarer
Lizette

Jag tror du kommer att få en kille..

Den roligaste var nog om det var en kille så skulle han hållt händerna mellan benen, vilken bebis gör det? haha



Om jag skulle gjort detta när jag väntade Mario hade jag fått bara 4 på att det skulle bli en kille. Men det är kul att spekulera.



Vad tror du själv att du kommer att få?

2008-09-11 13:06:27
URL: http://www.paddis.se
sofia

grattis till magen kan jag ju först säga! va roligt att vi nästan ska ha samtidigt. vill du så lägg gärna till mig på msn sofia[email protected], kul att prata med andra som är i ungefär samma vecka som en själv. /sofia

2008-09-11 14:11:09
URL: http://eyeliner.webb.se
sofia

sofia[email protected]

2008-09-11 14:16:03
URL: http://eyeliner.webb.se
sofia

sofia[email protected]

2008-09-11 14:16:43
URL: http://eyeliner.webb.se
Evelina

Jag tror stenhårt på en kille! Är helt övertygad att du kommer få en liten fotbollstokig sak.. Hihi. Vill ses Emmelie! Ring mig! :D

Lizette

Jag jobbar ju ikväll, jobbar varje torsdagkväll. Är det bara på torsdagar den är eller? Det var synd i sånna fall, men att du inte testar på själv denna veckan då? För sen kommer ju inte du heller kunna gå eftersom du opereras och då kan du inte bada på ett jävla tag väl?

2008-09-11 15:07:54
URL: http://www.paddis.se
Anonym

Magens Form

Min mage var jätte stor och jag gick upp en hel del i vikt. (flicka)





Hjärtfrekvens



Hennes hjärtfrekvens låg aldrig under 140





Babyn sparkar



Flicka: Hon var inte jätte livlig, jag var ständigt orolig just pga av det, hon mådde bara bra, men sprakade bara då och då. (flicka)





Chokladsug

Massa sött bara!!







Illamående

Mådde jätte illa (flicka)





Sugen på



Sött (flicka)





Mitt hår

Tjockt & glansigt



Halsbränna



Mycket halsbränna speciellt mot slutet (flicka)







Urinvägsinfektioner



Ingen urinvägsinfektion





Babyn hickar



Hon hickade inget



det är så olika de där :D

2008-09-11 16:27:55
Alexandra

Går det inte alls. :/ Har skrivit till dig i alla fall.

2008-09-11 17:41:33
URL: http://alexlovesmartin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0