Maat

Vaknade av enorm hunger men kunde inte med att gå upp ur sängen.
Va säker på att klockan va max sju, tassade sen försiktigt upp till käket o upptäckte till min stora förvåning att klockan va nio!
Då kan jag gå upp utan att känna att jag borde sovit längre.

Idag blir de antagligen lunch med Lena,Malin o Linnea.

Johan o jag hade mysigt igår, allt verkar ha vänt.. Känns skönt just nu allt.
retas gör han iaf o väcker lillen precis innan jag ska sova så de börjar sparkas igen, tyckte han va jätte kul.
Nu har den nog tagit sovmorgon idag för än har jag itne känt ngra sparkar.

Drömde inatt om att vi gick runt o stolt spatserade med vagen, o i den låg en liten pojke med mkt o mörkt hår=) Kanske de inte är en flicka trots allt?
Shit jag är verkligen velig o inte alls lika säker nu längre.
Men som sagt it dosent mather, även om de finns roligare tjej kläder.

Kommentarer
Sanna

Torsten kan ha en klänning på sgi iaf :P på kalas åså hahaha

2008-09-06 10:16:24
URL: http://sjoquist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0