Ny dag

Får hoppas den här dagen blir bättre än igår.

Ska la snart ta mig lite kläder o vandra ut med Tilda, sov faktiskt ända tills 09:40 idag.
Ska möta Malin vid 11 så ska vi dra ner till stan o luncha suschi (gravid sucshi då)
Har inga pengar igentligen men får ta minus för e så sjukt sugen på de.
Och som Sanna säger, man måste unna sig ibland.

Sedan blir de tvätta o få ordning här hemma, är ju bara iprincip o tvätta golven.
(för storstäd blir de som sagt inte)
Skulle vilja orka en promenad som va längre med Tilda, men de beror på hur otymplig man känner sig.
Ikväll blir de gravid vattengympa med Lizze, kan absolut va värt o testa.. gillar jag de inte så har jag iaf gett de ett försök.

Så nu gäller la de bara o ta tag i sitt liv för dagen

Kommentarer
Sanna

Det gör ont i hjärtat när jag tänker på att han ska få flytta igen, han har bott där i två år nu ju vad faaan.

2008-09-04 15:58:58
URL: http://sjoquist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0