Orättvist

Dom ringde från Bm nu.
Mina prover som jag tog förra veckan visade att jag hade lågt värde i köldkörteln.
Antagligen ingen större fara eftersom jag fick behålla min tid nästa vecka o ska då ta nya prover för o se om de fortfarande är lågt. Isf ska jag börja mediceras.
Detta som gör mig så trött o orekslös.

Bara gråter o gråter orkar inte med dessa bekymmer!
Som om inte de vore nog så är jag verkligen LIVRÄDD för provtagning, o detta kommer betyda att mer prover kommer göras.
Så länge min bebis mår bra är väl de okej men altl känns bara jobbigt just nu.

När ska min tur komma?

Kommentarer
Lizette

Tråkigt att proverna var dåliga. Men du har tur bara genom att kunna bli gravid, det är inte alla som kan det. För att vara lite positiv sådär!! ;-)



Krya på er där hemma nu och ta hand om varandra! Kramar

2008-09-08 17:35:26


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0