Shoppa

Tror att min lilla bebis fick ett litet utbrott i magen nyss.
Sparkade som en liten idiot i ett par minuter o rörde om, haha mammas o pappas humör kanske?
Synd jag inte hade kameran jämte, då hade jag filmat alltså.. för sjukt vilket ryck han fick.

Kan inte släppa den där randiga färgglada bodien från smultronstället + den rödrandiga med laban på.
Tror dom måste finnas till lillen.
O jag tror moster Della gärna vill inhandla ngt på denna hemsidan. www.barnlycka.se
Lundmyr of sweeden gör sjukt mkt fina kläder.


Nej nu ska jag sakta men säkert försöka vandra in med Malin till stan.
Under dagen blir nog bloggen klar med.

Kommentarer
della

haha tror du jag e gjort av pengar? jag har redan köpt maaassa grejer

2008-09-26 11:07:05
URL: http://dellisch.blogg.se/
Alex

Hej snuttan! Jag vet att du finns kvar, du är en riktig stjärna. Hoppas allt är bra med dig. Puss på dig

2008-09-26 12:59:46
URL: http://alexlovesmartin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0