Söndag

Solsken vilket e väldigt skönt, de gör en mkt piggare.

Filmen Patrik 1,5 va faktiskt riktigt bra måste jag säga,helt värd pengarna.
Kändes skönt att äntligen göra ngt för sig själv, man måste föröska unna sig lite ibland.

Idag blir de till ÖB o köpa ngn passande färg så vi kan måla om här inne där bebis säng o grejer ska stå.
Börjar dock inte med målningen idag skulle jag tro, men i veckan iaf.

Dingo är här, vi passar honom.
Han är jätte snäll men han fattar inte att han är STOR o väger en del.
Lite ouppfostrrad är han nog med, men de kommer förhoppningsvis gå bra.
Tilda är lite rädd för han, så hon har sovit på min kudde hela natten, men tror hon vänjer sig.
Nu får Johan ett projekt o gå ut o gå längre promenader med hundarna, han kräver ju de.
Kul för älskling  iaf.. Jag ska föröska vandra med sålänge ryggen tillåter.

NU blir de frukost, sen får vi se om de e lite mer livat i magen efter de.

Allt för nu

Kommentarer
Lo

vad ska du hitta på idag då?

2008-09-28 10:29:51
URL: http://loem.blogg.se/
Mikael

bloggen är lite suddig, skev. Typ som om den vore gjord i paint??



ganska fult. Just headern. Men resten är väl okej! 'Jag kan fixa en snyggare åt dig. Säg till om du vill de!

2008-09-28 12:34:20
URL: http://www.slofocken.musicblogg.se
Sanna

har aldrig sagt att headern inte är gjord i paint heller,men herren utan funkande bloggadress kan ju säkerligen göra en bättre.

2008-09-29 13:36:46
URL: http://sjoquist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0