sparkar o vrider

Hel vild har lillen varit de senaste dagarna.
De e verkligen full fart där inne, de älskar jag.. även om de kan kännas väldigt obehagligt när den ligger o trycker, känns ibland som om huden ska spricka.
Men charmigt är de.
Värst håller den på just när jag sitter här, kanske blir trångt då?

Idag har jag legat i sängen hela dagen typ.
Städat upp de lilla som fanns o städat o nu blir de idol o sen äntligen börjar desperate housewifes igen :)

Imorgon ska jag iaf gå på stan med Olivia,

Usch är lite nojig för jag råkade komma in på ett forum inlägg där de stod att ett barn hade dött i magen, sen av ngn konstig anledning kom de även ett sånt pogram på tv.
Nu blir man ju orolig, så jag är tacksam för att de e livligt där inne
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0