Trött

Som vanligt, längtar verkligen tills jag antagligen får medicin o blir piggare.
Är deppig like hell, men de kunde ju också bero på att de fanns för lågt skölkörtelvärde.
Orkar inte ta tag i ngt alls , knappt att jag orkar mig upp ur sängen.
Samtidigt som jag vill göra saker, men orkar inte o känner inte helt för de heller.

Svin kallt ute idag ju, eller ja iaf när jag va ute i morse.
Vintern e på väg o jag har ingen jacka som passar.

Posten damp ner o jag hade fått från sjukhuset, operationen äger rum den 18de, dvs nästa torsdag.
Förstår verkligen inte hur jag ska klara o gå igenom de mentalt, ingen som helst aning.
Sätta på att jag inte får ha med mig ngn in heller.. vill ju ha Johan jämt mig.

Nej ska lägga mig igen, sen ska vi hyra film eftersom båda fortfarande inte mår bra.

Åh vem sa att de va underbart att vara gravid?
Underbart när de sparkar heelt klart, men allt man kan drabbas av är långt ifrån underbart.
Men allt för dig mitt barn.

Drömde btw om förlossningen inatt, inte så ingående.
Dock va de en flicka i denna drömmen så har inte ngn aning om va som gömmer sig där inne längre.

Kommentarer
Anonym

Seriöst alltså, nu får du ta och rycka upp dig. Mindre roligt att läsa din blogg när du bara klagar, skriv nåt kul istället ; )

2008-09-10 15:43:55
Jaana

Dom säger att om man drömmer om en flicka, så är det en pojke - och tvärtom då.=)

2008-09-11 10:03:51
URL: http://chanaeggmaan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0