Vanlig te e grejer de

Hittade till min stora förvåning vanlig te i skafferiet igår, o herregud va gott de är med lite honing i.
Ska nog lätt dra till tant augustas o köpa "riktigt" vanlig te. mums!

Idag ska jag äntligen träffa Lizze, har skjutits upp för hon inte haft ngn hjärna med sig :)

Tänkte ta en långsam morgonpromenad till apoteket o hämta ut mina tabletter med.
Förhoppningsvis kostar dom inte skjortan o förhoppningsvis har dom inte allt för många biverkningar.
Hoppas dom hjälper!

En sak till som jag borde göra är verkligen att rensa ur gaderoberna, bära ner grejer till källaren som aldrig används.
O strukturera upp min gaderob eftersom typ INGET där i kan användas ändå.
Sen borde jag även stryka bebiskläderna.
men får se va jag orkar med.

Gud va sugen jag är på juice, va ett par dagar sen jag drack de nu.
Beroende vet ni.

Nej inget mer o berätta

Kommentarer
Anonym

Fortsätt blogga, tycker du skriver bra och det är kul att följa dig i din vardag! Håll ut med graviditeten, det blir bättre sen.. :)

2008-09-25 09:26:18
Anonym

Vad sysslar din kille med egentligen? Verkar som om han bara flummar omkring medans du fixar allt. NOLL TOASTERS!

2008-09-26 16:53:25


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0