4 månader

Tänka sig va tiden gått fort, min lilla skatt har redan hunnit bli så himla stor!
Älskar henne mer o mer för var dag som går, hur kan de vara möjligt?
Alla framsteg som hon gör nästan dagligen, herregud va tiden gått fort.

Bvc idag, ska bli spännande  o se hur stor hon blivit, jag gissar på 6800 och  64 lång typ, kan ha fel vi får se.

Igår va vi ute ganska mkt o de va riktigt gött.
Tog först en promenad o sedan kom Malin upp en sväng.
Sen satt vi på lekplatsen med Lizze, Ulle o alla barnen.. Ebba sov en stund i vagnen men fick sedan sova i min famn, så mkt frisk luft för henne med.
Fick tipset att testa ha Ebba i gåstolen (jag trodde de va alldeles för tidigt o hade inte haft en tanke på de)
Men testade när jag kom in o bullade upp med lite filtar framför bara, o snacka om att hon gillade de.
hon sparkade omkring överhela golvet samtidigt som hon lekte med sina saker som jag lagt på bordet.

Ska bort till Lizze idag va tanken, va jätte längesedan vi umgicks,, vi har ju tagit promenader o så men inte ngt annat så de ska bli kul.

Är sjukt trött, Ebba skriker så himla mkt om natten o de tar tid o få henne slappna av o somna om igen.
Sover sedan ett tag innan de börjar om igen, vet inte va som kan va fel.

Måste hämta ut nya mini-piller idag med o köpa lite näsdroppar till Ebba som e lite små tät.
Borde egentligen ta de där förbannade sködkörtelprovet som jag skjutit upp i över två månader, fan kan ju bli sjuk om jag tar medicinen i onödan men ni vet ju va jag tycker om att bli stucken.. Får se om jag får tummen ur idag helt enkelt.

Nyfödd

Nästan 1 månad

Nästan 2 månader

ca 3 månader

Tadaaaa 4 Månader :D

Kommentarer
Lizette

Kul att du lagt upp bilder så man får se hur mycket hon förändrats. Hon blir bara sötare å sötare. Tänkte bjuda dig på lite lunch sen, skulle tro jag är hemma efter 12 ca. Men vi hörs senare om det. Kramar

2009-04-14 08:43:14
URL: http://www.paddis.se
stin

helt otroligt så stor kon blivit, alingsås framtida lucia, hon e bara såååå jättefin!!!!

2009-04-14 09:16:57
NIna

Hej Hej! Nina heter jag, snubblade in på din trevliga blogg. Gud vilken söt dotter du har:)Lycka till med allt!:)

2009-04-14 10:31:13
URL: http://ninananas.blogspot.com
Sanna

Fasiken hon är så underbart fin den lilla klimpen :)

2009-04-14 10:55:16
URL: http://sjoquist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0