Imorgon

Imorgon kommer äntligen pappa hem.
Har saknat honom massor när han varit i Afrika i sex veckor nu!
Han har nog längtat efter oss åxå e jag rätt säker på, Ebba måste ju ha blivit rejält stor sen han träffade henne 13 Mars sist.

Igår va ännu en bra dag.
Gick på stan o fönstershoppade i flera timmar tillsammans med Johan , Jonas, Carina o Erik.. ja självfallet va Ebba med åxå.
Hon skötte sig lika bra igår, kanske börjar de vända med vagnen nu? Jag hoppas på de men vågar inte tro på de alltför mkt.
Fick rosiga kinder o kände faktiskt hur de brände lite igår när vi gick o la oss, de ni :)

Johan kom hem vid kanske 02 inatt, ganska full faktiskt men ändå inte jobbig (tror han skärpte sig för han vet jag hatar när han e sådär jobbigt full)
Haha han låg o sa han mådde illa o säkert måste spy, rätt åt han.
Dock somnade han om o har inte gått upp ännu, ger han lite sovmorgon idag.

Vi har varit uppe sen sju tiden iaf.
Vaknade av att Ebba låg o nöp mig i näsan, riktigt liten skitunge de där :)
Johan vaknade igår av att Ebba låg  o drog i hans armhålehår, haha inte direkt fräscht men ack så kul..

Nu har hon fått ett bad o står nu o pratar o leker med sina leksaker i gåstolen, kanske på tiden att jag börjar göra mig ordning nu med då.

Glöm ej kommentera alla ni som läser, vet ju att ni är en del nu :)

Kommentarer
Mamma Melissa

Ha ha... dra honom i armhålehåret... kan se den bilden framför mig... särskilt med inslag av baksmälla... förstår nu varför jag rakar mig under armarna och är nykterist;.))

2009-04-26 16:54:08
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Therese

Jag har läst :-)

2009-04-26 21:30:19
URL: http://www.metrobloggen.se/tegu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0