Kärlek

Låg o kollade på Ebba igår när hon sov.
Blev sådär alldeles varm i hela kroppen, jag förstår inte hur de e möjligt att älska någon så mkt som jag älskar henne.
Tror inte heller man någon gång har känt sådan kärlek förens man själv sitter med sitt egna barn i famnen.
Det är något alldles speciellt.

Promenerar på som vanligt .
En timma på morgonen o en på kvällen ca, beror ju på om inte fröken Ebba vaknar i vagenen o börjar skrika då vill säga.
Känns skönt att kommit igång med de något iaf, nu fattas bara bra musik i öronen under tiden.

Idag planerar jag dra till jysk o få beställt en dubbelsäng till oss, de e behövligt!
Trångt blir de, mer än innan men va fan.
Får som sagt försöka plocka undan massa små grejer o få de så fint som möjligt hemma så kanske jag kan bortse från de trånga på ett annat vis, eller vad tror ni?

Före

efter


Igår skrattade Ebba så det hördes ett flertal gånger i rad.
Sååå underbart att höra hennes gurglande skratt.
Jag pussade henne på magen samtidgt som jag gjorde ett ljud, de måste varit otroligt kul.

Idag ska Johan iväg o tatuera in Ebbas namn, bilder kommer senare..
Nej nu väntar kaffet, o Ebba vill byta blöja o ha sällskap.




Kommentarer
Lizette

Va fint det blev :-)

Härligt med första skrattet.

2009-04-01 09:30:16
URL: http://www.paddis.se
lollo

shit vad mysigt det blev med dom panelen. mkt ljusare. bra köp där :)

2009-04-01 11:29:22
Evelina

Det blev ju jättefint! Vårigt och vackert! Promenad imorgon? :) puss

2009-04-01 12:54:07
URL: http://evelinacarlsson.blogg.se/
malin

Tänk att så lite kan göra så mycket :-D Och glad blir man med när man får piffa till det lite :)

2009-04-01 13:58:41
Sanna

Det blev ju riktigt riktigt fin med dom gardinerna :) fan du skulle hojtat, jag har ju min säng liggandes hemma hahaha ;) Tror ni kommer få plats och det kommer bli jätte bra även med dubbelsäng. Blire nå kalas i helgen btw? filifjonkan fyller ju år för fan :) Puss

2009-04-01 20:03:43
URL: http://sjoquist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0