Mkt frisk luft

Hade en super dag med Lizette, Mario Nikki o självklart Ebba igår.

Vi gick till Nolhagaparken o satt o fikade.
Lizze hade packat ner både kaffe,smörgås o bullar, så där satt vi o gottade oss ett bra tag i solen.
Ebba somnade aldrig, eller jo men så åkte de förbi en högljud typ traktor o hon vaknade o somnade aldrig om efter de.
Så hon satt i min famn ett bra tag innan hon faktiskt somnade i vagnen iaf 20 min.

Gick ner o matade djuren o Ebba vaknade självklart o blev lite gnällig.
Men vi tog ur liggdelen i vagnen o fällde upp så hon kunde sitta, då va allt mkt bättre :)
Så där satt hon med Nikkis leksak stenhårt i handen o glodde SURT mot oss, haha hon såg verkligen bitter ut men hon va nog relativt nöjd trots allt.

Så väl hemma sedan så började vi klippa i hennes fårfäll o gjorde så den passade i vagnen med selen o allt.
Hoppas bara hon sover i den nu, de e ju liksom inte lika trångt o gott utan liggdelen i.

Har inget alls planerat idag.
Ska tvinga Johan bära ner lite skit i källaren för de blir fan aldrig av, kommer ju alltid ngt i mellan sånt.
Men vill va ute i solen o njuta.

Kanske gå in till stan o ta en god kaffe o en glass på torget?
Någon som känner sig manad att dra med? ;)





Mammas lilla troll, nästan alltid glad.. Haha dock inte nu för nu ligger hon o skriker argt hör jag.
Får ta henne nu...

Kommentarer
Daniella

haha hin e ju för go lilla Ebba!

2009-04-18 09:20:25
URL: http://dellisch.blogg.se/
JosefinEmilie

sv: Okeeej..Jag har aldrig haft tävling med dom så jag vet inte :P Smycket du vann var från Puss.se ;)

2009-04-18 15:42:48
URL: http://regnblomma.blogg.se/
Anonym

jisses vilken söt unge du har. Du är ju själv rikligt söt så varför inte. Kram

2009-04-18 21:29:00


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0