Nej vi blev hemma

Johan va faktiskt med o beslutade vi stannar hemma o åker dit upp om ett par veckor istället.

Vi har haft trevlig o Ebba har suttit i sin farmor o farfars knä mestadels av vakna tiden.
Dock va hon lite blyg o ledsen i början när hon såg dom, o som vanligt kollar hon heeela tiden efter mig, var 30de sekund typ ;)
En riktig liten morsgris jag fått.

Så kul att hon upptäckt sina fötter nu, så när vi byter blöja ligger hon o håller i fötterna, tänka sig vilka framsteg hon gör hela tiden.'

Fått hem sängen nu med + en ny tv eftersom Dellas inte va i världens bästa form heller tyvärr.
De ser trångt ut i lägenheten men att äntligen efter fyra månader fått sova jämte Johan va underbart, somnade tryggt med hans armar om mig som alltid innan, hehe på morgonen låg vi dock låångt ifrån varandra o jag låg o myste med Ebba ist.

Idag vill jag hitta på något, gå till stan o lämnba tillbaka jeansen eftersom mamma hade ett sånt knappt använt par hemma så tog jag dom ist o kan köpa ett par till för presentkortet.

Vill va ute i solen o få lite bränna , men vet inte med vem.
Kom hit någon!

Ebba åt gröt igår igen o hon verligen älskar de.
Tidigare har ju lite liksom åkt ut o de har kladdats en del men igår fick hon de i munnen o svalde bums!
Inget fick gå till spillo där inte.
Dock funderar jag lit på hennes mage, efter hon ätit så bajsar hon as mkt under dagen, e de normalt?
Inte konstigt iofs eftersom hon aldrig fått ngt sånt innan.
Men ändå, hon får bara ett par tsk (alltså inte ens en hel smakportion) o de e av Nesteles havregröt o den verkar verkligen mild..
tror utan att överdriva hon bajsade typ 7 gånger igår, o de gör hon inte i vanliga fall, va samma visa sist vi prövade med gröten.
Men men hon har inte ont eller ngt.
Får fråga lite på bvc när vi ska dit på tisdag.

Ha en bra dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0