Så sjukt trött

Förstår inte varför men de två senaste dagarna när Ebba vaknat har jag bara känt mig otroligt trött, o inte de minsta utvilad.
Hon vaknar inte tidigare än annars o jag somnar samma tid, så varför denna trötthet?

Fick shoppat lite igår, ett par nya jeans.
De e en högre modell, så jäävla konstigt att ha byxor som går så högt upp, men ska testa dom lite mer här hemma annars byta.
Tetsade massa olika o de va helt klart dom som satt snyggast över min icke existerande rumpa o över benen, så jag får nog helt enkelt vänja mig vid den höga midjan, vilket försäljaren sa attt de gjorde man efter ett litet tag.

Testade huuur många tröjor som helst på gina tricot, vill ju ha ngt som sitter åt under brösten o sen e lite lösare så inte allt de där hängiga efter graviditeten syns allt för väl.
Men allt såg ut som fan på mig, va nära till tårar där i provrummet.
Mår så jävla dåligt när jag ser mig själv i spegeln så de e inte klot, ångesten kom krypande o jag gav upp, kommer aldrig hitta ngt.

Blev så jävla ledsen eftersom jag vrekligen behöver kläder o på gina har jag ju presentkort åxå.

Fick iaf köpt lite nya sängkläder, lakan för 160 säng, två påslakan set o två andra örngott för bara ca 250kr på rea, ett bra köp till sängen iaf.

Idag måste jag försöka röja så mkt de går o försöka få ner grejer i källaren.
Sängen kommer ju som sagt imon e de sagt så att.
Bara de att problemet e att förrådet e helt fullt, så hur man då ska få ner saker e en gåta för mig.

Tvätttid åxå idag, ingen som vill ses en stund på en promenad?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0