Trött

Usch va tidigt hon väckte mig idag, innan sex!
Jag somnade lite senare än vanligt åxå så e rejält trött faktiskt, usch!

Äntligen är Ebba frisk, lite rosslig ibland men knappt något.
En riktigt långdragen förkyldning hon drog på sig!

Spädis igår va kul, att äntligen ha något o göra igen.
Alla tyckte Ebba hade blivit så stor, tänk va hon växer på 1,5 vecka!

Idag är tankten jag o Evve ska träna, fy fan va tråkigt.
Hur kommer man in i de liksom?
Sjukt jävla tråkigt är de måste jag säga, men men hoppas vi peppar varandra o kommer iväg-
Jag känner mig ganska förkyld, Ebba har la smittat mig nu.

Igår fick jag träffa kusin-Lena o lilla Jonathan!
Va liiiiiten han va :D
Vi tog en promenad runt bergen, kul o se dom!

Vill in till stan idag med, köpa nya kläder för mina presentkort.
Men ska jag dit behöver jag någon som går med o tar Ebba när jag provar kläder för jag VET hon vaknar o blir ledsen när vi e i stanm de slår aldrig fel nämligen.

Plocka här hemma åxå måste göras som vanligt, saker ska bort o ner i källaren.
Malin ska få tillbaka lite skaer vi lånat åxå, ger oss LITE mer plats i Ebbas rum ovanför sängen.

Nej fy vilket tråkigt o osammanhängande inlägg detta blev, jag ber om ursäkt!
O för guds skull glöm inte tävlingen :D

/ E

Kommentarer
Leinda

Hehe assa?

aa han är ju en riktigt stor klump nu :D

hur går de för Ebba då? hur stor är hon nu?

2009-04-07 12:45:44
URL: http://leinda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0