Ams o shopping

Vart iväg på ams igår.
Fick träffa en som inte alls va lika bra som han jag pratade med i måndags, men de gick la okej iaf.
De första Johan ska göra för o komma vidare är o få ett intyg av sin läkare att han har ADHD o lämna in de till ams, så ska dom gå vidare därifrån sen ang lönebidrag o så.
Konstigt nog så ska han ändå medverka på massa kurser o sånt om jobbsökande, nja jag hade hellre velat att han fick han där Björn som handläggare som verkligen vet va han pratar om.
Tjejen fick ju liksom ta ut ett papper o läsa på om lönebidarg, känns sisådär.
Ska kolla möjligheterna till o byta till han ist men hon verkade inte jätte pigg på de.

Under tiden så tog Della så snällt hand om Ebba, hon e för go min systerdyster!
Självfallet hade hon inte kunnat låta bli o shoppa lite till Ebba hellrer, två pyamasar o ännu en klänning ;) Hon har nog ta mig fan nästan köpt mer kläder till henne än jag.
Så nu har Ebba 10000000klännginar typ :P

På tal om de så behöver jag verkligen shoppa lite byxor till na, hon kan ju inte ha stlk 68 på de längre.

Fick ett mms av Lena, hon hade målat en såå jätte fin bild på Ebba till mig.
Har kollat på den flera gånger, de va verkligen likt o jätte fint!

Nej nu gnäller hon här, så blir till o dra.
Ha en bra dag ni andra.

Föresten 12e dagen med GI de ni ;)

Kommentarer
Lena

Hej Gumms!

Har skickat med Della bilden jag målade av Ebba!



Må gott å pussa lillgurkan från tant Lena

2009-08-12 14:56:13


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0