Fredag igen, men inget fredagsmys för min del

Hon somnade igår efter vällingen, helt underbart o välbehövligt för min del.
Vaknade två gånger inatt o krånglade lite men de va ändå helt okej.
Så jag känner mig relativt utsövd, fast vädret gör ju man blir hängig åxå.

Vad har dagen o ge?
Blev inget av med o träffa Lizze tyvärr, hon mådde inte bra.
Men ska nog dra bort till mamma en sväng ist, måste nästan väga mig nu o se om jag gått ner ngt mer.
Men tänk om jag inte har de?
Chansen finns ju där, usch.

Idag är en sån dag då jag hade velat legat inne i soffan o glott på film o ätit massor av onyttigheter, godis, bakverk o chips, har ett enormt sug efter något idag.
Antar man har sånna dagar, särskillt nu eftersom jag snart undvikit de i tre veckor, tänka sig 21 dagar med Gi är redan gjorda.
Ska som sagt lägga till mer kolhydrater nu, men e liksom rädd för de för man vill ej gå upp.
Samtidigt som jag vet kroppen behöver de, o de e ju de nyttiga varianterna jag ska välja.

Borde gå in till stan o fixa Johans presenter med, orkade inte med de igår.
Men dagen e lång så får la se hur de blir.
Se om korten kommit med, ganska irriterad på dom på fotokino eftersom dom sa "om två veckor kan du hämta ut bilderna" De hade gått två veckor i måndags o fortfarande ingenting!

Charmigaste ever är de iaf när Ebba drar sig fram över golvet nu, så kul o se ett framsteg igen!

Fy, ska vila medans Ebba sover.



Kommentarer
Rebecka

Ja nu kan ja tänka mig att du är stolt över den lille;) Så duktig som hon är. Hehe.. Mmm, jag hade en sån där dag igår. åt onyttigheter hela dagen. Fick jättedåligt samvete efteråt, men men. De hör väl till! Saknar dig

2009-08-21 10:12:31
URL: http://rebeckalandin.blogg.se/
Rebecka

Haha ja klart ja kan plugga. Men är verkligen inte sugen på det än, men vem vet de kanske ja hinner bli:P Tror de blir svårt att hitta en lägenhet i alingsås bara, men får väl börja med 2:hand tills ja hittar nåt eget i värsta fall! De löser sig nog.. Du kan ju hålla ögon å öron öppna för mig;)

2009-08-21 12:52:36
URL: http://rebeckalandin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0