Fuck hemligheter

Handlat igår, äntligen är de påfyllt hemma igen.
Jag är glad för idag ska jag äta youghurt med lite bär o frön, äntligen har jag kommit långt nog för o slippa äggen som enbart frukost i GI.
Tror jag kör på utan masas tillbehör till maten ett tag till, man ser ju liksom att de händer något.
Vågen hade gått ner till 65,5 igår och jag startade på 69,9 jag tycker de e bra gjort.
VIsst jag har lite mer o gå ner tills jag är nöjd (om jag nånsin blir de) men ändå!

Eftersom inte Della kan hålla hemligheter så tänker inte jag göra de heller.
Ska skrika ut för heeela världen att om allt går vägen så ska jag bli MOSTER!
Fattar ni? ;)
Åhhh va jag ska snosa bebis, bara gulla o lämna tillbaka den när den skriker, perfekt!
Så jag håller alla tummar o tår att den lille väljer att stanna kvar  i Dellas mage så vi får träffa dig framåt våren!

Della en av dom första gångerna hon träffade Ebba.
Du kommer bli en supermorsa!

Idag är planerna inte stora.
Gå ner o kika på stan lite, Johans föräldrar e ju kvar så att.
Dom vill ju så gärna pasa Ebba så får la se om jag o J kan dra o ta en minigolf eller något.

Sorterade i Ebbas kläder igår, bort med allt 68 och de kändes faktiskt lite jobbigt att inse att hon växt ännu en stlk.
I hennes byrå finns EN HEL proppfull låda av enbart klännigar, haha herregud säger jag bara.
Tur de finns bodys o köpa så hon kan använda sånt även på hösten tillsammans med tights eller vad som helst.

Ska dricka mitt underbara kaffe nu o hoppas på en bra dag.
Jag hoppas på det samma åt er!

Kommentarer
Lizette

Grattis till att bli moster! Tänk så roligt kusinerna kan ha när dom blir stora! Kram

2009-08-23 08:01:30
URL: http://www.paddis.se
therese

jösses.. va roligt för ebba o få en kusin.. va roligt gratta henne. när e hon beräknad då? kjam

2009-08-23 08:11:26
URL: http://mummas.blogg.se/
therese

jaha.. men va roligt. hoppas allt går bra då.. simon gick ju i min klass i tolleredskolan. du kan ju hälsa han från mej när du träffar han. hehe. kjam

2009-08-23 11:43:08
URL: http://mummas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0