GI-medotden två veckor idag

I två veckor har jag kämpat som en dåre, avstått allt de goda för o nå de där mkt mindre o de som e finare.
Resultaten kommer här!


Denna veckan är resultaten
Mage - 1cm sammanlagt 4cm
arm-1cm
bröst-1cm sammanlagt 3cm
lår-05cm sammanlagt 1,5cm
rumpa-3cm


Jag antar jag får vara nöjd, men vill se att de försvinner mer.
Man är aldrig riktigt nöjd jag vet, önska bara man va född med gener som va av den lite mindre varianten.
Tänk på dom som kan äta vad som helst utan o gå upp ett gram, lyckost er säger jag bara!

Va i Gbg igår, jag o Lollo gick omkring o kikade på folk.
Mysigt att komma ifrån stan o bara vandra runt lite.
Fick köpt lite till Ebba med, lollo köpte byxorna, va tycks?



Ebba va helnöjd hela tiden.
Massor av folk o rörelser o hålla koll på vetni.

Fick henne o somna i famnen o la ner henne i sin säng, hon vaknade till tre gånger men sov ändå ett par timmar där tills hon vaknade igen sista gången så kom Johan med henne.
Jag hade somnat med Lars winnerbäck i öronen o Tilda jämte mig.
Så låg där i mitten av två av mina tre älsklingar o nanade sött :)

Lördag, får se va som händer.
Skulle la ev passa stins katter men hon har ej hört av sig ´så får la se.
Ska iaf ta en promenad o sånt, som vanligt.

Hoppas ni andra får en fin dag!


I Gbg

Kommentarer
Anna

så blåa ögon ebba har!



ja det är hemskt men jag intalar mig detsamma som du och så tänker jag att nästa barn, då kommer jag kunna köpa det jag vill.

och så ska jag gifta mig med en rik man! haha

2009-08-15 07:44:46
URL: http://rainbowarrior.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0