Lite egentid

Dagen har varit lång.
Mestadels för att Ebbas feber vägrar ge med sig o gör henne väldigt ledsen o inte alls lätt att underhålla.
Förstår henne, feber e ett helvete.
39,3 steg den till innan jag bestämde mig för att fylla på med mer alvedon, hade egentligen velat vänta tills natten men hon va helt slut o mådde verkligen inte bra stackarn.

Fick en promenad imorse tillsammans med Lizze o Malin följde åxå med, de va en överassking (glad självklart)
Gick lite längre än 4,7an o de kändes bra o röra på sig o inte alls jobbigt när man går tillsammans med andra, men ensam suger de verkligen o gå för då tänker man mer på de.

Efter de har jag bara varit inne, alldeles för varmt för skruttan o va ute när man är sjuk.
Tråkigt eftersom jag längtat efter de fina vädret, men förhoppingsvis ger febern med sig innan solen bestämmer sig för o försvinna igen.

Kännts lite bättre idag med GI, förutom att jag lät de gå lite för många timmar mellan målen o blev lite yr i huvudet o kände mig allmänt hängig, jag måste lära mig äta mer regelbundet, extra viktigt nu eftersom jag verkligen inte mår bra annars.

Johan är på trängen o Ebba sover, så tro de eller ej men jag har haft en ansiktsmask, målat naglar på både fötter o händer o smörjat in mig, riktigt mysigt måste jag säga.
Hoppas hon sover ett tag till o man för njuta av ensamheten i lägenheten ett tag till.

Imon blir de nog promenad igen, tidigt innan de blivit för varmt om Ebbas feber e under kontroll o hon ej e alldeles för gnällig.
Ha en bra kväll ni andra, nu blir de unga mödrar för min del!

Kommentarer
Malin

(en mycket glad överraskning)skulle det stå va? ;-) Skicka ett mess när du ska gå så kanske jag hänger på! Hoppas lilltjejens gaddar ploppar upp snart så hon slipper febern, stackarn i denna värmen också.. Ge henne en "krya-på-sig-kram" från tant Malin

2009-08-06 20:02:15
URL: http://malinsoliv.bloggsida.se
daniella

unga mödrar e ju sååå bra!

2009-08-06 20:46:45
URL: http://dellisch.blogg.se/
Linda

Tummen upp till Unga Mödrar!

2009-08-07 18:34:34
URL: http://laajndush.blogg.se/
Anonym

jag kommenterar tyvärr anonymt för attjag inte har nån blogg :/

2009-08-10 19:39:01


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0