Lite lite tröttare än vanligt!

Hade en superdag hela dagen igår faktiskt.

Började dagen med en promenad tillsammans med Evelina o Quincy runt 4,7an.
Drog hem o fick Ebba o somna o gjorde lunch till oss båda.
Undra när Ebbas tänder kommer, men hon är helt vit i underkäken under tandköttet o har händerna i munnen konstant o biter o gnager.

Della ville att vi skulle ses så jag stack ner till stan o gick där o kollade.
Finns mkt fint i den där inredningsaffären på nedanvåningen i storken.
Mkt som passar min stil som jag skulle vilja ha,  o mkt till Ebbas framtida prinsess-rum :)
Fick iaf köpt mig en ram till min fina målade bild på Ebba som Lena har gjort.

Della va självklart i farten igen o shoppade en skinnjacka till Ebba på Kaphal, huuuur cool som helst.
Dellpell har nog nästintill garanterat köpt mer till Ebba än vad jag har, haha men moster/fadder kanske e hennes rättidhet ;) Haha med de menar jag verkligen inte att jag förväntar mig de, blir lika glad varje gång!
Tack syster!

Jag tjatade till mig att dom skulle komma bortåt på kvällen så de blev lite vin tillsammans med henne o pojkarna.
Hade riktigt trevligt faktiskt, oplanerat men roligt!
Hon hade med sig en fin bukett med blommor när hon kom åxå, o ett par skor till Ebba, haha!

Men har dåligt samvete idag för att jag drack igår.
Alltså pga av GI-metoden, jag vet att man måste unna sig ibland men mår ändå dåligt av de.
Trots att jag ändå drack de som e nyttigast om man ser från GI-synpunkt, men de blev ju lite mer än de rekomenderade intaget på 1 glas.
Hm, har verkligen satt sig i huvudet ordentligt på mig de där, esch gick mkt igår o får väl gå ännu mer idag eller ngt.
Hoppas inte de gjorde allt för mkt skada.

Kan även påpeka att jag är lite tröttare än vanligt o känner faktiskt ett litet sting av bakfylla, int mkt men lite.
Ebba börjar lära sig vinka, hur gulligt är inte de då?
På tal om ngt helt annat menar jag :)


Fina vackra syster med finaste Ebba


Jadu, bara knas


Jag ser faktiskt bra mkt mer dragen ut än vad jag är


Nu på morgonen, Ebba är precis lika pigg som vanligt :)

Kommentarer
therese

javisst va de lite smart.. så drar ja ju nytta av presneten själv. hihi. kjam

2009-08-16 09:40:27
URL: http://mummas.blogg.se/
rebecka

Vad söta ni är systrarna! :)

2009-08-16 16:20:29
URL: http://rebeckalandin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0