Sömnbrist? Javisst

Jag är trött, ganska slut faktiskt.
Ebba vaknade 04:15 o gnällde o skrek om varannat, sen efter de har hon bara sovit 30 min.
Nattningen igår tog ca 1,5timma åxå, hon vaknade nämligen ca en halvtimma efter jag lagt henne igen.
Usch va jobbigt de är när sömnen krånglar !
Får man inte sova ordentligt blir man inte lika posetiv om man säger så ;)

Va med Lizze igår o satt o tjötade, alltid trevligt o träffa henne o dom två små yrväderna :)

Ska iväg på sminkvisning idag hos Therese, ska bli trevligt även om jag inte tror jag kan köpa något.
Kanske unnar mig den där handkrämen som luktade kokos iaf för den kostade iprincip ingenting.
Nån som vill jag ska kolla något åt er? ;)

Vi har iiiingen mat i kylen, lite ägg o mat till Ebba bara.
Kan påpeka jag va grymt hungrig igår eftersom jag fick leva på ägg hela dagen, men snart kommer barnbidraget o då kan vi handla lite.

Ringde soc igår, måste få deras hjälp.
Dom ska skicka en tid nästa vecka antagligen, hoppas bara vi får en vettig handläggare.
Johan ringde en ny praktikplats o skulle återkomma till dom nästa vecka, men han sa att de lät liksom inte jätte troligt.
Han blev sur på mig o sa han aldrig kommer få ngt med hans bakgrund, nej visst blir de svårare men inte fan kommer de flygande framför näsan på han iaf de kan jag lova.

Nej back to gnällröven som står här brevid mig o gnäller som tusan.


Nikki Ebba o Mario leker :)

Kommentarer
Rebecka

Men vilket gulligt kort! :)

2009-08-19 08:21:05
URL: http://rebeckalandin.blogg.se/
Linda

Ja verkligen! Visst är jag nervös inför allt men jag ser fram emot det för jag vet att det kmr bli bra till slut.. :p Jo det kostar rätt mke men jag behöver inte betala något för att det är "medicinskt".. Jag sökte för brösten för 3 år sen, för jag kunde inte springa o hade ont i rygg osvosv. och då fick jag komma till plast-mottagningen efter ett år till då, och så bedömde dom att det va för min egen skull som jag skulle må bättre av att få väck dom. Sen när jag va där nu i juli igen, för en ny "koll" eftersom brösten ändras efter en graviditet, så frågade han om hur min mage såg ut osv, så han fick titta på den så sa han från ingenstans att den går att ordna men det får vi ta efter bröst operationenen och gå igenom en konsultation då för magen.. För man måste uppfylla vissa "kriterier" för att det ska gå genom länet eller hur man kallar det.. Hon har passerat 9 månader nu, hon är född den 9/11, så nu är det inte långt kvar tills hon är 1! Hur gammal är er tös? Kämpa på med det där med ekonomin vill jag bara säga! Det är jättejobbigt men ni kommer att greja det! Det är tuffa tider nu men det kmr bli bättre! (:

2009-08-19 10:06:15
URL: http://laajndush.blogg.se/
Linda

Dom växer fort! :) Snart är dom båda ett och sen är det dagis och grejer.. :p

2009-08-19 19:58:57
URL: http://laajndush.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0