vad ger denna dagen?

Vad har denna fredagen o erbjuda?
Jag har ingen aning, eller jo jag ska iväg o fixa lite av de alla papper som behövs till soc, har äntligen fått Johan o fatta att vi faktiskt måste få hjälp av dom, iaf denna månaden.
De blir ju lite äreenden, men annars är dagen blank inte mkt o stå i.

Såg föresten män som hatar kvinnor igår.
Visst den va la helt sevärd men jag hade hört så oootroligt mkt lovord om den att jag nästan blev lite besviken.
O den handlade inte alls om de jag trodde.
Konstigt, man ska nog inte bygga upp förväntningarna riktigt så högt.

Va en sväng nere på lekplatsen med Ebba igår, enbart för o fördriva tiden.
Haha o hon gillar inte sand, nej usch va äcklig man blir i händerna då.
En riktigt liten tjej vi har, som dessutom kan bli rädd för dammsugaren.
Dom har sina ideer dom där.
Måste igen påpeka att de e en rätt så underbar ålder dom är inne i nu, mkt "prat" o mkt bus.

Tvätta gäller idag med,  o städa av de värsta men de tar ju inte alltför lång tid de inte.

Har tänk ta mig till gymmet med.
Har satt upp målet o köra 2 gånger i veckan, lika bra o sätta lite lägre mål så man ej blir besviken om man ej hinner mer.
O två är ju bra mkt bättre än 0 eller hur?
Jag borde egentligen ta helkropps bild på mig själv, för o se om man förändras framöver.
För alla säger de syns väl osv men jag fattar de inte själv o jag märker de inte.

Esch hade kunnat skriva mer men Ebba e inte på världens humör just nu om man säger så.
Men bjuder på lite bilder på min sköna :)





Kommentarer
Linda

Vilken sötnos hon är, så fina ögon =)

2009-09-03 19:40:04
URL: http://lindamagnus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0