Avslut

Avslutet på spädis gick bra men va jobbigt.
Dessa ord fick jag läsa om mig själv som Inger skrivit

"Emmelie:

Det är med både vemod ochglädje jag skriver dessa rader, vemod -därför att jag kommer att sakna dig och Ebba. Glädje- därför att jag är övertygad om att de kommer gå bra för er i livet.
Emmelie- Du har med ditt sätt att vara berikat oss alla i spädbarnsgruppen. Dina vackra,varma livfulla ögon, fin humpr och ditt mjuka sätt har varit kännetecknande för dig.
Vi har även fått se den sidan som visar att de är tempramentsfull ,viljestark och envis ochkså det är bra egenskaper att ha med sig i livet.
Du ä en fantastisk mamma till Ebba.
Dy ser vad hon behöver och ser till att hon har de bra.
De är så härligt att se med vilken värme du tittar på henne, och se kärleken och gemenskapen mellan er.
Det syns att ni är glada i varandra.
Ebba är så söt som en liten flicka kan vara.
Hon är glad och harminisk och de lyser om henne.
Du har all anledning att vara stolt över henne.

Emmelie- DU ÄR SÅ VÄRDEFULL FÖR DEN DU ÄR.
Tro på dig själv och fortsätt ta hand om dig och din lilla familj.
Välkommen att hälsa på!¨

Kram/ Inger



Kanske att ni förstår att de kom en liten tår?
Jag är tacksam hon tog de lugnt när hon höll talet och inte sa allt de hon skrev.
Då hade jag grinat.
Kommer sakna alla där otroligt mkt, förstår inte hur de kommer gå att inte va där.


Såhär ser de ut hemmma hos oss efter att Ebba fyllt år


Ettåringen!


Kommentarer
Liisa

Va roligt Thea går på Katthult =) det är en bra avdelning =)

2009-12-15 07:57:30
URL: http://liisagyllin.blogg.se/
Malin Lundin

:) du är verkligen en bra mamma emmlie även om vi inte hunnit ses mycket sen du blev det. men jag tycker verkligen det. Kram

2009-12-15 14:42:17
URL: http://essessce.blogg.se/
Rebecka

Åh va fint hon skrivit till dig!

2009-12-15 20:23:28
URL: http://rebeckalandin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0