fjärde advent

Morgonen började inte alls bra.
Vägde mig som jag brukar göra varje eller varannan morgon, helt plötsligt står vågen på 61kg, igår stod den bara på 60kg, hur fan är de möjligt?
Mår kass som fan, borde verkligen hålla på GI-metoden eftersom jag vet den funkar bra för mig o jag tycker den är lätt o genomföra med.
Men av ngn konstig anledning är allt sånt jätte svårt nu, är så jäkla opepp.
Tror ni de kan bero på stressen o att julen faktiskt är en tid då de flesta lägger på sig ett klio eller två?
Surt som fan o de ger mig rejäl ångest, inte alls så jag vill börja min morgon.

Natten, jadu den har varit som igår.
Ebba har vaknat en gång i timmen o varit ledsen o gnällig.
Alltså knappt tillräckligt sömn inatt heller.
De gör mig lättirriterad när jag inte får sova så som jag behöver.

Hennes feber sitter kvar.
Ja gårdagen så låg den mellan 38-38,6 och nu när jag tempade va den på 38.
Skönt är de väl att den inte är högre men samtidigt är de tillräckligt för att hon ska va extra gnällig.
Håller alla tummar att den ska va över imon.
Då är de absolut sista gången för mig på spädbarnsgruppen.
Men hon är ju inte sjuk förövrigt, inte de minsta förkylld eller så utan bara febern som envisas va kvar-

Idag ska vi fira jul hos pappa.
Trevligt att komma hemmifrån lite granna.

Nej nu kommer Ebba krypande o gnäller o tycker allmänt synd om sig själv.
Får sätta mig med henne.


Kommentarer
Sanna

hahaha detta är så du över denna bilden, busigt leende och skitunge så det skriker om det, precis som sin mor :P

2009-12-20 14:03:08
URL: http://miramisa.se
Miku

Gud, vilket härligt leende ^.^



Ajajaj, feber är inte kul.

Sara-Li är som tur en väldigt 'snäll' bebis och sover hela natten.

Hon har bara varit sådär gnällig och vaken halva natten när en tand höll på att växa fram och hon hade ont.



Hoppas det blir bättre ^.^

2009-12-20 17:46:41
URL: http://miku-san.bloggspace.se
Miku

Sara-Li blir 7 månader den 29e ^.^

Ojdå, kanske ni borde prata med BVC?

Är det något som är fel så hon inte kan sova eller är hon bara sådär att hon vill sova med er, oavsett eller nåt?

Man kan ju bara hoppas att det går över med tiden.

2009-12-20 20:36:20
URL: http://miku-san.bloggspace.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0