Idag bär de av

Oj va stressig dagen igår kändes.

Julfesten o de riktiga avslutet på spädis gick bra och de va trevligt o komma iväg o äta lite gott.
Johan stack vid ett tiden till huset och målade, va hemma igen strax innan kl sex.
Hemma försökte jag packa inför resan idag o även lite kartonger inför flytten, gick dock inte så lätt eftersom Ebba va extremt mammig o bara ville sitta på höften på mig som en liten apa :)

Men fyra kartonger e packade, fyra är bättre än inget.
Mamma ska få en nyckel när vi e iväg o packa lite fler, saker vi inte använder kan lika väl komma ner i kartonger fortast möjligt.

Fortfarande lite kvar o packa i resväskan, p-piller måste jag hämta ut eftersom mina visade sig va slut.
Usch va stressigt allt känns.
Men vi kommer nog hinna, men även om de känns som om man kommer glömma allt som ska med.

Är väldigt orolig inför hur de kommer gå på tåget upp, Ebba hatar ju sitta still.
Men tåget går nog bättre än bilresan hem iaf.
För på tåg kan man iaf gå runt , i bilen sitter man fastspänd och de bävar jag för.

Vet inte om de kommer bli någon uppdatering när jag är iväg.
Ska försöka slänga ihop ngt inlägg kanske.

Men annars får ni ha en GOD JUL!


Efer jul blir de nog o tillbringa all sin vakna tid med o fixa vårat lilla hus!


Kommentarer
Sanna

Åhh vad fint det är gumman, det kommer bli toppen för er lilla familj :) ska se hur agron jobbar där när ni flyttar, har jag råd så kommer jag och hjälper er med rubbet, både flytt och städning. Så får du lite extra hjälp, vet hu det är med all stressen, plus att jag vill passa på att träffa mina favoriter :) Jag hoppas ni får en underbar jul där uppe i snön.



Min fina Esma. Pussa skitungen från mig.

Älskar dig, de ska du aldrig glömma bort.

2009-12-22 12:57:32
URL: http://miramisa.se
Daniella

du de blir nog klackar för min del i sommar.. jag hade gärna gått i klackar nu med om jag hade haft några skor med klackar som inte är sommarskor.. å om det inte hade varit snö såklart.. :P

2009-12-23 19:17:36
URL: http://dellisch.blogg.se/
IloveToHateYou

Vad fint ert hus är! :)

2009-12-26 10:12:53
URL: http://ilovetohateyou.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0